Fent vagy a Facebook-on, posztolgatsz, de nincs eredménye, vagy távolról sem akkora, mint amit vártál?
Nem ismered igazán a közösségi média csatornákat, hogy ki tudd használni az előnyeiket, amit bevételeid növelésére tudnál használni?
Ha ez a néhány gondolat igaz rád, akkor jó helyen jársz!
A közösségi média menedzser szakemberként ismeri a közösségi média felületeket, és azok hatékony használatát.
A közösségi média azon online felületek összessége, ahol a potenciális vásárlóid jelen vannak. Nincs olyan cég vagy vállalkozás, legyen akármekkora, amelynek ne lenne kötelező a közösségi média használata.
Egy átlagember kb. 2 és fél órányi időt tölt el a közösségi médiát használva naponta! Így már érthető, milyen óriási hatása van!
Még egy érdekes adat:
A Facebook a legszélesebb körben használt közösségi csatorna, a világ felhasználóinak több mint 60%-a használja!
Apró-Szunyi Brigitta vagyok.
Tudom, hogy minden magyar kisvállalkozó azonnal szeretne vevőket és bevételt. Honnan tudom? Mert én is ugyanebben a helyzetben vagyok.
2014 óta foglalkozok weboldalak készítésével és webdizájnnal. Néhány évig könyvtárosként dolgoztam, amíg meg nem születtek a gyermekeim, a lányom és a fiam.
Az otthon töltött idő alatt jöttem rá, hogy valami mást szeretnék csinálni – olyat, amivel segíthetek másoknak, miközben kiélhetem a kreativitásomat és kamatoztathatom a problémamegoldó képességeimet is.
Online marketing tanácsadóként szeretnék neked is segíteni, hogy egyre több látogatót és vásárlót szerezzünk vállalkozásod számára!
A közösségi média fontos marketingeszközzé vált a vállalkozások számára, nem véletlen, hogy a cégek több mint 80%-a használja a közösségi médiát ügyfelei eléréséhez és kapcsolattartásához.
Tartozz azok közé, akik nem csak egyszerűen használják, hanem bevételeik növelésére használják a közösségi médiát!
Egy alkalom
+36 30 856 1556
Supermarketing 2024 | Minden jog fenntartva | Motor: WordPress | Sablon: TheBootstrapThemes
Weboldalunkon „cookie”-kat (továbbiakban „süti”) alkalmazunk. Ezek olyan fájlok, melyek információt tárolnak webes böngészőjében. Ehhez az Ön hozzájárulása szükséges. A „sütiket” az elektronikus hírközlésről szóló 2003. évi C. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény, valamint az Európai Unió előírásainak megfelelően használjuk. Azon weblapoknak, melyek az Európai Unió országain belül működnek, a „sütik” használatához, és ezeknek a felhasználó számítógépén vagy egyéb eszközén történő tárolásához a felhasználók hozzájárulását kell kérniük.