+36 30 856 1556

Legnépszerűbb közösségi média

Közösségi média menedzsment - Supermarketing

A legnépszerűbb közösségi média platformok

A legnépszerűbb közösségi média platformok továbbra is meghatározzák a digitális marketing és kommunikáció világát.

A folyamatosan változó felhasználói szokások és a technológiai fejlesztések hatására ezek a platformok új lehetőségeket kínálnak a vállalkozások számára.

Nézzük, melyek a legnépszerűbb közösségi média csatornák!

1. A legnépszerűbb közösségi média platform: Facebook (2.9 milliárd felhasználó)

A Facebook továbbra is az egyik legnagyobb közösségi média platform, amely a legszélesebb körű felhasználói bázissal rendelkezik.

Csaknem 3 milliárd ember használja havonta. A világ közösségi média felhasználóinak több mint 60%-a használja.

Erős reklámeszközöket kínál, különösen a hirdetők számára, és hatékony a közösségépítésben.

2. A legnépszerűbb közösségi média csatornák ezüstérmese: YouTube (2.7 milliárd felhasználó)

Nem sokkal marad le a népszerűségi lista csúcstartójától a YouTube, a videós tartalmak központja. Napi egymilliárd órányi videót néznek meg rajta a felhasználók.

Jelentős hatása van a vásárlási döntésekre, és erősíti a márkák és a fogyasztók közötti kapcsolatot.

3. A legnépszerűbb közösségi média csatornák bronzérmese: Instagram (2 milliárd felhasználó)

Az Instagram fényképek és rövid videók megosztásán alapuló, azaz a vizuális tartalmakra építő közösségi média csatorna.

Különösen népszerű az influencerek és a fiatalabb generációk körében. Az Instagram Stories és Reels formátumai nagy elérést és elköteleződést biztosítanak.

4. TikTok (1.6 milliárd felhasználó)

A TikTok az elmúlt évek egyik leggyorsabban növekvő platformja, amely rövid, szórakoztató videókra épít.

Főként a fiatalabb generációk körében népszerű, és rendkívül hatékony a trendek és vírusos tartalmak terjedésében​.

5. X (600 millió felhasználó)

A korábbi nevén Twitterként működő X közösségi hálózat és mikroblog-szolgáltatás, amely lehetővé teszi a felhasználóknak, hogy rövid bejegyzéseket vagy egymásnak szánt üzeneteket írjanak.

6. Pinterest (450 millió felhasználó)

A Pinterest egy képmegosztó közösségi média platform. Lehetővé teszi, hogy a felhasználók témák szerint rendezetten fényképeket osszanak meg egymással.

A tartalmak feltöltési ideje nem számít, így organikusan (hirdetések nélkül) akár régi tartalmakkal is a keresési találatok elejére kerülhetünk.

7. LinkedIn (310 millió felhasználó)

A LinkedIn a világ legnagyobb üzleti közösségi hálózata. Üzleti kapcsolatok létesítésére és álláskeresésre épít.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük