+36 30 856 1556

Árakciózz ütősen! 16+1 kreatív és bevált árakciózó tipp!

Egy szuperhős árazó listát olvas a boltban - 16+1 árakció tippek

Árazd be úgy az akciós termékeidet, mint egy profi!

Árakciózni mindenki tud, igaz? Vagy mégsem? Ha eddig csak „lejárt lemezekkel” próbáltad csábítani a vásárlókat, itt az ideje szintet lépned!

Ismerd meg az alábbi 16+1 ütős árakciós technikát, amelyekkel garantáltan több vevőt vonzol és nagyobb forgalmat generálsz!

1. Egyet fizet, kettőt kap!

Klasszikus és boldog-boldogtalan használja, de nem mindegy, hogy hogyan.

Mutasd be az ajánlatod, és végül add hozzá a csavart: „Rendeld meg február 25-ig, és adunk egy X áráért egy másodikat teljesen ingyen!”

A vágykeltés után egy ilyen ajánlatnak már nem lehet ellenállni. Pofonegyszerű.

2. Kettőt fizet, a harmadik ajándék!

Adj lehetőséget választásra: „Vásárolj két terméket, és válassz egy ajándék terméket a következőkből:…!”

Abból csak jól jöhetsz ki, ha szélesíted a választási lehetőségeket.

3. Kettőt fizet, a harmadik 1 Ft!

Egyetlen forint óriási különbséget jelent! Ez az apró csavar pszichológiai előnyt ad.

Merthogy a vevő szemében az értékbeli különbség sokkal szembeötlőbb: „A harmadik választott póló csak 100 Ft (4500 Ft helyett)”. 

4. Egyet fizet, második féláron!

A válogatós vásárlók kedvence. Kénytelenek gondolkodni: „Melyik terméket kapjam meg féláron?”

Nem egy uncsi árakció, hanem barkochba. 😀

5. Levásárolható kupon

Szuperhatékony vásárlásösztönző, különösen határidővel és emlékeztető e-maillel. Induló webshopodnak vagy már meglévő üzletedbe hozhatsz vevőket vele.

„Használd a KUPON20 kódot / szórólapon kapott kupont, és vásárolj nálunk 20% kedvezménnyel a teljes árukészletből. Csak június 30-ig. Le ne maradj!”

Hatásos még a határidő lejárta előtt egy emlékeztető e-mailt küldeni, nehogy elfelejtse ezt a szuper lehetőséget a leendő vásárló!

6. Részletfizetés, de trükkösen!

a) Vonzó részletfizetési ajánlat: „Most vásárolhat akár 5 egyszerű, könnyen kezelhető részletben!”

b) Nyerő árengedmény trükk: „Rendeljen még ma, és fizesse ki 6 kényelmes részletben – az utolsó részletet pedig mi álljuk!”

c) Okos megközelítés:
„Úgy tűnik, hogy elutasította az előző ajánlatomat. Hadd kínáljak egy új lehetőséget! Bár kedvezményt nem adhatok, felajánlhatom a részletfizetést. Érdekli? Kattintson ide, hogy megismerje a részleteket!”

7. Spájzolj be!

Ne egy darabot vegyen a vásárló, hanem mindjárt 20-at! Vásároljon nagyobb mennyiséget, és árkedvezményt, ajándékot kap cserébe. Mondjuk így: „Vegyél 20 tábla csokit, kedvezményesen áron kapod, plusz megajándékozunk egy hűtőmágnessel!”

8. Kedvezmény diákoknak, tanároknak

Ha diákok, tanárok a célközönséged, akkor legyen egy „üzleti” árad (amiből valószínűleg kevesebbet tudsz eladni az ára miatt), és legyen egy kedvezményes „oktatási” árad.

9. Közösségi kedvezmény

„Minél többen rendelnek, annál nagyobb az árkedvezmény!” Tökéletes vírusmarketing, ahol a vásárlók maguk reklámozzák az akciót a nagyobbra duzzadó akcióért cserébe.

10. Tagsági szinthez kötött kedvezmény

Hűségprogramokkal a kedvezmény nemcsak vásárlásra csábít, de hosszú távú ügyfeleket is teremt.

„A termék eredeti ára 1500 Ft, de Supershop kártyával/Klubkártyával/stb. csak 1190 Ft.” Ismerős? 🙂

11. Áremelés árváltoztatás nélkül

Kisebb kiszerelés, ugyanazon az áron – pszichológiailag sokszor hatékonyabb, mint egy egyszerű áremelés.

Üdítők, csokik ára így nem változott, csak a kiszerelés mérete csökkent.

12. Ugyanannyiért többet!

Adj 20%-kal többet ugyanannyiért! Ez különösen a gyorsan forgó termékeknél működik.

13. Fantom ár

Mi a jófene ez?

Egy közepes árú termék trükkösen a nagyobb termék vásárlására ösztönöz.

A popcorn kísérlet: a kis popcorn 3 dollárba, a nagy 7 dollárba került. Mindenki a kicsit vette, mert a nagyért sokallta az árat. Most jön a trükk: egy közepes méretű popcornt tettek a kínálatba 6 dollárért. A vevők hogy gondolkoztak? Ha 6 dolcsi a közepes, és a nagy csak 1-gyel drágább, akkor már vegyük a nagyobbat!

A 6 dolláros popcornt így senki nem vette, ezért hívják ezt fantom árnak.

14. Napi ár

Adj kedvezményt a legrosszabb forgalmú napokon, hogy azokon a napokon is jöjjenek a vevők.

15. Zsákbamacska minden vevőnek

Játékos megközelítés: minden rendeléshez egy meglepetés ajándék jár. Az ajándék pedig legyen olyan terméked/termékeid, amiket a raktárból ki akarsz söpörni.

16. Fizetsz, amennyit akarsz!

Igazán merész, de garantáltan figyelemfelkeltő módszer: „Fizess annyit, amennyit gondolsz!” Nem profitot fogsz ezzel keresni elsősorban, hanem publicitást érsz el vele (ez hozza később az igazi profitot.)

Először egy német fogorvos kínált féléves kontrollt + fogkőtisztítást „annyiért, amennyit Ön gondol.” Nagyon sok hír jelent meg róla, és rengeteg új pácienst szerzett ezzel.

16+1 Az 1 Ft-os próba

Ha remekül tudod a vevőket visszahozni és minőségi termékeket kínálsz, csak akkor alkalmazd az 1 Ft-os próbát, ezzel az ajánlattal sokakat bevonzhatsz (ez sem a profitra megy, hanem a figyelemfelkeltésre):

„Nézz be a fizetős tagsági oldalunkra.”

„Gyere be a pékségünkbe, és kóstold meg reggeli ajánlatunkat.”

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük